zondag 13 juli 2014

Hip Hip Hooray! Kaarten kit

Soms zijn er van die dingen waar je geen genoeg van kunt krijgen.
Voor mij geldt dat in ieder geval voor de Hip Hip Hooray kaartenkit.

Wat is het heerlijk om binnen een avondje 20 kaarten te maken (en dat voor de prijs van EUR 24,95, dat is EUR 1,25 per kaart!).
Alles wat je nodig moet hebben, zit al gewoon in de kit! Niets geen gerommel met spullen die je net niet in huis hebt. Nee.... in de kit zit alles om deze 20 kaarten te maken, zelfs de bijpassende enveloppen zitten erbij!
Hoe makkelijk wil je het hebben??!!

Ik ben alvast dol op deze kit en ja... ik vond het toch wel jammer dat ik de kaarten klaar had, maar er bleek nog genoeg leuks over te blijven om nog meer mee te maken.

Nu laat ik jullie alvast een aantal kaarten zien die ik "gelift" (ofwel nagemaakt) heb zoals deze behoren te zijn.







Ik bestel in ieder geval nog een kit, want heb zoveel leuke ideeën die je hiermee nog meer kunt maken... 


Wil je nu ook deze kit in je bezit krijgen?? Stuur een mail of bel mij even op (zie kopje "contact).
Je kunt de kit ook in m'n webwinkel aanschaffen (let op: alleen betaling per creditcard).



Groetjes en tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten