donderdag 21 augustus 2014

Een SU!-per leuk iets!

Het is ontzettend leuk om een bestelwagen van UPS te zien stoppen voor een huis. De man/vrouw stapt uit, maar loopt dan naar JOUW huis en belt aan...


*excitement all over!*

Want daar is het pakket vol prachtige materialen van Stampin' Up! En hoe geweldig zou het nu zijn als dit ook bij jou plaats kan vinden?!

Je schaft normaal het Stampin'Up! Starterspakket aan voor EUR 129,- en dan mag je voor EUR 175,- producten uitkiezen.


Echter, vanaf 22 augustus, schaf je het pakket aan voor EUR 129,- en mag je voor EUR 195,- uitkiezen, een mooi 
voordeel van EUR 66,-!


Je mag dan zelf je spullen uitkiezen, of je nu alleen stempels kiest of van alles wat, het is jouw keuze en krijgt van Stampin' Up! ook nog eens een kit met allerlei materiaal bijgeleverd.

Er zijn ontzettend veel voordelen, zoals bijv. als eerste op de hoogte zijn van de nieuwste materialen en gratis stempelsets.


Bij Stampin'Up! wordt iedereen een demonstratrice genoemd. Dit wekt de indruk dat je ook workshops etc. dient te geven. Dit hoeft niet, het kan ook het zakcentje zijn om je hobby te bekostigen.

Ik ben in ieder geval SU!-per blij met de keuze die ik heb gemaakt om SU! demo te worden. Het is geweldig om deze prachtige hobby en passie die ik voor deze producten heb, met anderen te mogen delen.


Wil jij dit nu ook? Schrijf je dan direct in door op onderstaande button te drukken:




Wil je graag wat meer informatie?
Stuur even een email naar stempelkeuken@gmail.com of bel mij op: 06-13226588


Let op: deze deal is geldig tot 29 augustus!

Graag verwelkom ik jou in mijn team! Tot gauw??!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten