zaterdag 9 augustus 2014

Nieuwsbrief en Partytime!

Hi allemaal!

Wil je voortaan mijn nieuwsbrief ontvangen (met leuke nieuwtjes en soms exclusieve aanbiedingen!), geef je dan nu op :-)

Je kunt dit doen door aan de rechterkant naar het kopje "nieuwsbrief" te gaan en daar je gegevens achter te laten.
Dan ontvang ook jij morgen een nieuwe nieuwsbrief in je mailbox :-)


De catalogusparty afgelopen juli was een geweldig leuke dag, dus....is dat natuurlijk voor herhaling vatbaar en ben ik ondertussen ook nog eens druk bezig met het maken van voorbeelden voor mijn "Herfst/Winter lanceringsparty". *leve de zomervakantie!*
Want wat zijn er weer prachtige producten door Stampin'Up! uitgebracht en wij demo's hebben "een streepje voor" ;-)
Deze party zal plaatsvinden op zondag 31 augustus bij mij thuis in Den Haag (omg. Kamperfoeliestraat/Mient).
Je kunt dan voorbeelden bekijken die met nieuwe materialen uit de herfst/wintercatalogus zijn gemaakt.
Ook kun je aanschuiven voor een make & take, is er een verloting voor mensen die een bestelling deze dag plaatsen en zijn er retired (= niet meer verkrijgbare) producten te koop.
Uiteraard ontvang je ook de nieuwe herfst/wintercatalogus.
Tevens is dit de laatste dag voor de BigShot aanbieding.

De tijd is van 12.00-16.00 en je kunt komen wanneer het jou uitkomt. 
De make & take zal doorlopend zijn en de laatste aanschuiftijd is 15.30.

Heb je ook zin om te komen?? Stuur een mailtje (stempelkeuken@gmail.com) of bel even op (06-13226588), dan heb ik een kleine indicatie hoeveel mensen er zullen komen.

Ik heb er zin in! Dus komt allen :)


Groetjes en nog een fijn weekend verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten