maandag 9 februari 2015

30 dagen uitdaging - dag 1

Hi allemaal!

Vandaag een heerlijk fleurig kaartje wat je voor meerdere doeleinden kunt gebruiken.
Inmiddels heb ik dit kaartje aan de persoon kunnen geven voor wie deze bestemd is, namelijk mijn Stampin' Up! "moeder" Caroline. 

Het kaartje is gemaakt met het Valentijnpapier uit de Voorjaar/Zomercatalogus, maar prima te gebruiken voor andere doeleinden.

Hierbij een detailfoto, waarop je de prachtige vlinder kunt zien. Heb deze met dimensionals opgeplakt, zodat deze wat hoger komt te liggen op het papier. Afgewerkt met een mooi lintje.





En hierbij het gehele kaartje...




Op de facebookgroep van mijn Stampin' Up!-team zijn wij uitgedaagd om 30 dagen lang een creatie te plaatsen.
Daar ik het zonde vind om dit alleen op die groep te plaatsen, zal ik dat ook hier op mijn blog doen.
Iedere dag een kaartje... 30 dagen lang. Eens kijken of ik dit vol wil ouden. De eerste week staat in ieder geval alvast gepland, dus nog "maar" 23 dagen vol creaties te gaan.


Zie je nu een leuke creatie voorbij komen? Laat het gerust weten door een berichtje achter te laten.
En wil je nu ook iets maken wat je hebt gezien?? Stuur een email en we bespreken de mogelijkheden :-)


Bedankt voor het langskomen en tot morgen maar weer ;-)


Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Hai Angelique,

    Wat een prachtig kaartje!!! Ik ben benieuwd super leuk om dit te doen...30 dagen een kaartje te plaatsen. Ik ga ze zeker allemaal bekijken.....heb helaas niet iedere dag de tijd om even te bloggen, maar ik kijk er zeker naar uit!
    Dit kaartje is al helemaal leuk! Maarja...wat wil je ook, dat design papier is ook zo super gaaf! Ik heb het zelf ook pas aangeschaft. Gewoon te leuk om te laten liggen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen