zondag 15 februari 2015

Stampin' Up! meets Project Life

Hi allemaal!

Vandaag zijn we aangekomen op dag 7 van de 30 dagen. Een week is al gepasseerd met diverse voorbeelden.

Ik wil jullie vandaag kennis laten maken met Project Life, ofwel jouw leven in foto's laten zien.
Al jaren doe ik aan scrapbooking en juist de dagelijkse dingen vind ik zelf het meest interessant. Natuurlijk worden de vakanties niet vergeten, evenals de feestdagen.
Maar juist de kleine dingen van het leven, zoals de afwas, boodschappen, etc. etc. horen ook bij ons. Ik ben mij daar altijd bewust van geweest en Project Life is voor mij een manier om alles net wat "sneller" te scrappen dan op een layout.

Vandaag wil ik jullie 2 kaartjes laten zien die ik laatst heb gemaakt. Ik maak deze wel vaker en vind het heerlijk om hiermee te experimenteren.
Ik denk dat ik deze kaartjes ga gebruiken gedurende lente. Ze zitten nu in ieder geval in mijn "te pakken PL-kaartjes"-doos :-)

En hierbij dan de kaartjes...






Ik heb de kleuren, exclusief de crumb cake, uit de Brights-serie gebruikt.
Ideaal dat al deze kleuren direct bij elkaar passen!

Mijn twee favoriete "arty darty"-stempelsets heb ik hiervoor gebruikt: Kinda Eclectic en Butterfly Basics. Love them!!






Bedankt weer voor het langskomen en graag tot morgen!



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaartjes zijn dit zeg! Zelf ben ik een tijdje geleden ook begonnen met Project Life. Ik had gehoopt dat ik dit een leuke en makkelijkere manier zou vinden om mijn foto's in te plakken. Ik ben begonnen met onze vakantie van afgelopen zomer. Maarja....ik was ook net begonnen met Stampin Up...dus ik had nog niet zoveel stempelsets en dat soort dingen....dus ik vond het nog vrij lastig.....misschien moet ik binnenkort maar weer eens een poging wagen.....
    Bedankt voor je inspiratie!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen