woensdag 25 maart 2015

Weekly Deals 25-3 t/m 31-3

Hi allemaal!

Vandaag zijn er weer nieuwe Weekly Deals ingegaan en ik zeg het niet vaak, maar dit zijn toch wel een KLAPPERS van deals ditmaal.
Als cardstock-liefhebber moet ik deze kleuren gewoon hebben. Het zijn enkele van mijn lievelingskleuren op het moment en Rich Razzleberry is al een aantal jaar één van mijn favoriete kleuren paars. Zo mooi diep van kleur.

Maar vooral het Envelope Punch Board is natuurlijk deze week een mooie deal!
Hoewel de naam doet vermoeden dat je hier alleen maar enveloppen mee kunt maken, kun je er zoveel meer mee doen! Ik heb nog lang niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd die er te zijn *wie heeft er een winkel waar je tijd kunt kopen??*
Kaarten, doosjes, filefolders en zelfs strikken kun je hiermee maken.



Built for Free Using: My Stampin Blog





Hier een filmpje over het Envelope Punch Board:






Wil je één van deze deals bestellen? Stuur dan een mail naar stempelkeuken@gmail.com
27 maart gaat er een verzamelbestelling uit, maar het is natuurlijk ook mogelijk om direct jouw spullen vanuit Stampin' Up! te laten versturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten