woensdag 27 mei 2015

Weekly Deals en nog 7 dagen!

Hi allemaal!

Het aftellen is begonnen!! Nog een aantal dagen en dan gaat de nieuwe jaarlijkse catalogus in en wat is deze mooi. Mijn catalogus zit al vol post-itblaadjes gecategoriseerd naar belangrijkheid: met de eerste bestelling mee, kopen voor workshops, etc. etc.
Om jullie kennis te laten maken met een aantal nieuwe producten die vanaf dinsdag 2 juni ingaan, laat ik jullie iedere dag iets zien met één of meerdere van deze producten.
En wat zit er veel moois aan te komen.

Ik zal niet teveel kletsen, maar jullie laten zien wat ik heb gemaakt ;-)



Angélique Nederpel stempelkeuken@gmail.com



Angélique Nederpel stempelkeuken@gmail.com

Dit kaartje is gemaakt met de Everything Eleanor stempelset. Deze staat ook weer in de nieuwe catalogus.
Wat is er dan zo vernieuwend hoor ik jullie denken ;-)
Wel...de kleuren! Het zijn namelijk Watermelon Wonder, Tip Top Taupe en Mint Macaron. 3 van de nieuwe In Colors en ik vind ze top! Ben er dan al heerlijk mee bezig geweest :-)
Uiteraard met een bijpassende envelop, ook gestempels met de Watermelon Wonder inkt. Ook zit er nog een nieuwe iets op deze kaart. Ik ben benieuwd of je dit kunt vinden. Laat een reactie achter en ik ben benieuwd of je erachter komt.


Wil je deze kaart in het echt zien?? 
Kom dan aanstaande zaterdag 30 mei naar mijn Catalogus Party!
Tussen 10.00 en 12.00 is er nog plaats voor 2 personen en tussen 14.00 en 16.00 is er nog plek voor 3 personen.
Neem voor meer info contact met mij op.



Hierbij de ook nog de nieuwe Weekly Deals. Deze zijn geldig vanaf 27 mei tot en met dinsdag 2 juni 2015.
Er zitten materialen in uit de Spring/Summercatalogus.
Deze loopt helaas op 2 juni ten einde.
En met helaas bedoel ik ook echt helaas, want er gaan een aantal producten mee naar de nieuwe jaarlijkse catalogus, maar er zijn er echter ook een heleboel die helaas niet mee gaan.
Hierover verderop meer, nu eerst de Weekly Deals van deze week :-)




Het zijn écht geweldige deals, want al deze producten zullen per 2 juni helaas niet meer verkrijgbaar zijn. Dus je kunt ze deze week nog bemachtigen..... MET korting!! *yahoo!!*

Wil je één van deze producten nog in jouw bezit krijgen, stuur dan een mail naar stempelkeuken@gmail.com

Dinsdag 2 juni doe ik er nog een verzamelbestelling uit en wat nog leuker is, is dat je dan uit 3 catalogi kunt bestellen: jaarcatalogus 2014-2015, spring/summercatalogus en de nieuwe jaarcatalogus 2015-2016
Houd dus mijn website in de gaten!

Ik wens jullie nog een mooie dag en tot morgen! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten