vrijdag 14 augustus 2015

Festive Friday2: Zoo Babies card and box

Hi! Wat leuk dat je langskomt en welkom bij Festive Friday: Part Two!

Iedere vrijdag heb ik voor jou een project wat in het teken staat van een feestelijke gebeurtenis.
Dit kan een geboorte, huwelijk of jubileum zijn, maar ook een kerstproject wat ik met stempels heb gemaakt die in eerste instantie niet geschikt lijken voor kerst.
Kortom: iedere vrijdag is het tijd voor een feestje!

Deze vrijdag heb ik voor jullie een cadeausje en een kaart wat je kunt geven wanneer er een baby is geboren, want zeg nu zelf... hoewel er ontzettend veel redenen zijn om een feestje te geven, dan is het toch prachtig om een feest te mogen geven voor het nieuwe leven wat is gegeven.
Heb dit gemaakt met de geweldige set "zoo babies".

Het heeft even een tijdje geduurd voordat ik deze set had aangeschaft. Misschien ken je dat wel.. je wilt een set bestellen, maar ineens zie je een set die je toch liever hebt.
Maar ik heb nu de set en wat heb ik een spijt dat ik deze niet eerder heb gekocht :-)



http://stempelkeuken.blogspot.com


Ik heb gebruik gemaakt van de In Color '15-'17 kleuren Mint Macaron en Tip Top Taupe in combinatie met een beetje bling van het zilver.
De kaart en het cadeausje heb ik heel erg clean en simpel gehouden, niet teveel toeters en bellen, puur zoals een baby ook is.


http://stempelkeuken.blogspot.com


Hebben jullie trouwens al het nieuwe product al ontdekt wat ik voor dit kaartje heb gebruikt??
Eigenlijk kun je dit niet goed zien ;-)

Het is namelijk nieuwe lijm die vanaf 1 september te koop is.
En wowie... ik heb hier echt op gewacht! *ook al miste ik het niet, maar nu het er is...wowie!!*
Je kunt echt de allerkleinste stukjes prachtig opplakken, zoals de zilveren sequins die ik op het kaartje heb gebruikt.
Ideaal!
Kom op 29 augustus naar mijn Open Huis en werk er zelf mee!


http://stempelkeuken.blogspot.com


Hoe verwerk je "afval"??
Ik heb de zijkanten van de zilveren banner die vooraan het doosje zit, aan de bovenkant gebruikt :-)
Op deze manier verwerk je restjes. Ideaal!

http://stempelkeuken.blogspot.com


Zoals gebruikelijk hierbij weer de gebruikte materialen.
Als je erop klikt, word je direct naar mijn webwinkel gestuurd.
Heb je een creditcard? Dan kun je rechtstreeks bestellen. Indien je deze niet hebt, kun je mij een mail sturen met jouw bestelling.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer :-)

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten