donderdag 6 augustus 2015

Stampin' Up! Holiday catalogus 2015 goodies

Hi allemaal!

Dinsdag besteld en vanmiddag ontvangen.... de pre-order van de nieuwe Holiday Catalogus *doing a very, very, very happy dance!*

Ik ben vaak aan het werk als de UPS-man komt, dus ik ben altijd extra blij wanneer ik zelf het pakket kan aannemen. Jullie kunnen dus wel voorstellen hoe blij ik was toen ik gisteren al merkte dat vandaag HET pakket zou worden bezorgd met al die leuke, nieuwe producten uit de Holiday Catalogus.

Het was moeilijk kiezen, maar heb uiteindelijk toch wel een hele leuke keuze kunnen maken.
Geef gerust commentaar ;-)

En mocht ik wat kunnen betekenen voor jou, stuur dan een mailtje naar stempelkeuken@gmail.com
Ook als je meer info wilt betreffende demo worden...ik verwelkom jou graag in mijn enthousiaste team!

Hierbij dan het filmpje van "mijn buit" :-)

**ik sta niet voor de gevolgen in die dit filmpje teweeg zal brengen m.b.t. het willen aanschaffen van materiaal* ;-)**






In het filmpje heb ik het over mijn CatalogusParty op zaterdag 29 augustus. Meer informatie omtrent hierover kun je vinden via de volgende link:
http://stempelkeuken.blogspot.nl/p/agenda.html


Bedankt voor het kijken en hopelijk heb ik jou wat inspiratie gegeven :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten