donderdag 20 augustus 2015

Weekly Deals t/m 25 augustus

Hi!

Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de bezoekjes die jullie brengen aan mijn blog... SU!-per!! :-)
Het is ook leuk om feedback te krijgen, dus mocht je iets willen zien of aan mij doorgeven...laat het gerust weten, altijd fijn!

Inmiddels is het net woensdag geweest en dat betekent dat gisteren nieuwe Weekly Deals online zijn gegaan.
Ditmaal veel leuke producten om jouw project op te pimpen.
Enneh... als ik jullie was, zou ik nu alvast die SEQUINS inslaan, want ik heb een geweldig nieuw product hier in huis wat je hier heel goed voor kunt gebruiken ;-)
Wil je ook met dit nieuwe product gaan werken? Kom dan naar mijn Holiday Catalogus Party op zaterdag 29 augustus. Het wordt leuk! Veel nieuwe dingen die je dan kunt zien én je krijgt natuurlijk de nieuwe catalogus én een cadeautje :-)

Maar hierbij in ieder geval de Weekly Deals die geldig zijn tot en met aanstaande dinsdag.
Enjoy! :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten