zondag 27 september 2015

Stampin' Up! Project Kit: Hello Life

Hi allemaal en bedankt voor het langskomen!

Afgelopen week had ik een ontzettend gezellige demo bij iemand thuis en daarbij stonden de Kits van Stampin' Up! centraal. 
Ik ben helemaal weg van de kits! In, meestal, een avondje heb je zo een tig aantal kaarten of je hebt een leuk project gemaakt.
Vaak denkt men, ten onrechte, dat je alleen hetgeen kunt maken zoals het "op het plaatje" staat. Echter kun je er zoveel meer mee dan het namaken en dat wil ik jullie graag laten zien met deze kit :-)

Vandaag wil ik de aandacht vestigen op de "Hello Life Project Kit" (blz. 153 van de jaarlijkse catalogus).






Je kunt met deze kit namelijk zoveel meer dan alleen hetgeen maken wat in de catalogus staat aangegeven. Zo gaf ik vandaag een workshop met deze kit en de mensen die aanwezig waren, waren er erg over te spreken! Ze hadden namelijk nooit gedacht dat je met deze kit zoveel meer kon.
Tadaaaaaaaa! Love it!

De workshoppers hebben vandaag 20 kaarten gemaakt met de materialen die in deze kit zitten.
Dat is EUR 1,50 per kaart! Zie dat tegenwoordig nog maar eens in een winkel te betalen voor een handgemaakte kaart ;-)

De komende week zal ik een aantal van deze kaarten laten zien, nu moet je het eventjes doen met een "stapeltje kaarten" die ik als voorbeeld had gemaakt.




Stampin' Up! Hello Life Project Kit another way by de Stempelkeuken: http://stempelkeuken.blogspot.com



Wil jij deze workshop ook een keer volgen met vrienden/familie/collegae? Stuur dan even een mail naar stempelkeuken@gmail.com

Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer!



De materialen die ik heb gebruikt zijn:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten