woensdag 14 oktober 2015

Kit in de Hoofdrol: Watercolor Wishes Card Kit - Day 3

Hi!

Het is alweer woensdag, dus tijd voor de nieuwe Weekly Deals én deze week staat in het teken van de Watercolor Wishes Card Kit, dus ook daarvoor vandaag weer ruimte.

Eerst maar eens de Weekly Deals doornemen....


Het zijn ditmaal 3 geweldige producten!
Je kunt zoveel leuke dingen hiermee maken. Dus als je één van deze 3 producten wilt... laat het even weten via mail/telefoon en het kan meebesteld worden :)



En dan vandaag ook weer nieuwe kaartjes uit de Watercolor Wonder Card Kit.
Ik vind de kit zo ontzettend gaaf!
Morgen en overmorgen heb ik nog kaartjes voor jullie en zaterdag en zondag heb ik wat anders voor jullie in petto met deze kit :-)




Persoonlijk vind ik dit 3 van de leukste kaartjes die in de kit zitten en het is zo gemakkelijk... alles zit in de kit. Het enige wat ik nog kan aanraden om erbij te nemen is de Fine Tip Glue Pen om alles, wat nog niet voorzien is van een stickerlaag, vast te maken.







Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten