donderdag 1 oktober 2015

Stampin' Up! Hello Life Project Kit Cards Part 3

Hi!

Hebben jullie de nieuwe Weekly Deals al gezien die ik gisteren hier op de site heb geplaatst?? Wat zijn ze weer gaaf! Ik hoop er deze week nog wat mee te laten zien.

Ook welkom bij het derde kaartje wat de workshoppers afgelopen zondag hebben gemaakt.
Ook deze hebben ze weer in tweevoud gemaakt.

De workshop was een groot succes!
Als je deze een keer met een groepje wilt volgen, ben je van harte welkom! Dit kan bij mij thuis, maar het kan ook bij jou thuis/op het werk etc.
Dit kan overigens met iedere workshop die jou wel interessant lijkt. Het enige wat je moet doen is mij mailen op stempelkeuken@gmail.com
In oktober heb ik nog wat ruimte vrij en ook in november en december zijn er nog wat data waarop ik jouw workshop/demo kan verzorgen.


Vandaag dus weer een kaartje.
Het zwarte gedeelte op het kaartje is "restafval". Heerlijk om ook op deze manier nog een SU!per leuk kaartje te maken!

Het draad zit overigens ook in de kit met nog veel meer geweldige materialen.
En het mooiste is, is dat er ruim voldoende materiaal in de kit zit om nog meer kaarten te maken!
Doe je mee??

Nu eerst maar eens het kaartje...



Stampin' Up! Hello Life Project Kit cards by http://stempelkeuken.blogspot.com


Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer! :-)



Wil je overigens deze kit ook in jouw bezit krijgen? Op maandag 5 oktober doe ik weer een verzamelbestelling.
Stuur voor zondag 4 oktober 20.00 jouw bestelling (artikelnummer, naam van het artikel, prijs) door op stempelkeuken@gmail.com en ik stuur jou de betalingsgegevens.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten