vrijdag 30 oktober 2015

Weekly Deals en workshop

Hi allemaal!

De Weekly Deals van deze week zijn weer om te smullen!
Twee geweldige stempelsets en 1 geweldige set embellishments. Deze zijn inmiddels al in mijn mandje gevallen, want heb daar toch wel wat leuke dingen mee gezien :-)




Zoals je in de foto kunt lezen, doe ik er maandag 2 november weer een verzamelbestelling uit. Indien je nog een verlanglijstje hebt, kun je deze aan mij doorgeven en zal deze producten voor jou -na bijschrijving van de betaling- bestellen.


Afgelopen woensdag had ik een hele gezellige workshopavond met een aantal bekenden en ook onbekenden :-)
Altijd leuk om mensen enthousiast bezig te zien met de prachtige Stampin' Up! producten. Zeker als men aangeeft dat ze het echt hele mooie, degelijke producten vinden. Houd ervan als men net zo enthousiast is als dat ik ben :-)

Was bijna vergeten een foto te maken, dus tegen het einde aan nog even snel de camera erbij gepakt om een foto te maken van de tafel die ergens onder alle materialen is *LOL*



En als je dan ook nog een compliment in ontvangst mag nemen dat men het altijd gezellig vindt bij mij en men altijd met een goed gevoel weer naar huis gaat.... daar doe ik het voor! Top om te merken dat men dit ook vindt!


Enneh....mocht je nu ook een workshop bij mij willen volgen.... neem dan even een kijkje op mijn workshopkalender.
Wie weet ontmoeten wij elkaar de volgende keer!

Ik wens je voor de rest een heel fijn weekend!
Morgen ben ik een dagje naar Utrecht toe, want daar vindt de Kreadoe weer plaats. Ik loop "los in het wild" rond met mijn zwarte Stampin' Up! tas, witte blouse met sjaaltje en spijkerbroek. Spreek mij gerust aan! Dus wie weet tot morgen :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten