woensdag 20 januari 2016

Themaweek LIEFDE: Dear Friend

Hi!

Vandaag het kaartje wat eigenlijk gisteren op dit blog had moeten verschijnen. Had 'm alleen een beetje verkeerd ingeprogrammeerd, dus vandaar een dagje later dan gepland :-)
Alles verschuift dus een dagje en heb ik dus morgen, vrijdag én nu dus ook zaterdag een geweldig leuk projectje voor je op mijn blog in het thema van deze week: LIEFDE!

Aangezien het woord "liefde" heel breed is, heb ik nu een kaartje wat je kunt sturen naar een vriend/vriendin, omdat deze altijd voor je klaarstaat, of gewoon zomaar om te laten weten dat je aan deze persoon denkt.

Het Designer papier komt uit het geweldige blokje Love Blossoms DSP wat EUR 9,75 kost en jou dan 48 dubbelzijdige 6"x6"(15,5x15,5 cm) velletjes dubbelzijdig papier oplevert. Een koopje met hele fijne patroontjes.


Op deze close-up kun je op één van de bloemetjes wat glitter ontdekken. Dit is gemaakt met de Clear Wink of Stella-pen. Een pen waar ik helemaal weg van ben en die eigenlijk in niemands collectie mag ontbreken :-)
Het geeft net een subtiele glittering voor jouw project. Love it! Ik ben geen bling-girl, maar zo af en toe subtiele glitters maken een project net af.

Neem overigens een kijkje op mijn workshopagenda. Er staan leuke workshops gepland! Sommige workshops zijn bijna vol en bij 6 personen is deze gesloten, maar je kunt altijd deze workshop op een ander tijdstip bij jou thuis met een groepje volgen.


En denk er overigens ook aan om het startpakket aan te schaffen.
Je betaalt EUR 129,- en mag voor EUR 220,- materiaal uitkiezen. Dat is een voordeel van bijna EUR 100,-
Daarnaast mag je ook nog eens tot en met juni jouw materiaal kopen met 20% kopen. Wil je dat na juni ook doen, dat kan, wil je stoppen...dat is ook prima.
Stuur gerust een berichtje voor meer info ;-)

Maar hier dan mijn projectje voor vandaag...


http://stempelkeuken.blogspot.com Angélique Birthday Blooms, Bloomin' Heart Thinlits, Love Blossoms, Rose Red, Blushing Bride, Stampin' Up!, SSC2016


http://stempelkeuken.blogspot.com Angélique Birthday Blooms, Bloomin' Heart Thinlits, Love Blossoms, Rose Red, Blushing Bride, Stampin' Up!, SSC2016



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten