dinsdag 2 februari 2016

Stampin' Up! Going Global - Dag 2

Zo... dag 2 is aangebroken van de Going Global-week hier op mijn blog.

Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt met een man in gedachten, dus wat donkere kleuren dan normaal gebruikt en gelukkig voorziet het papierpakket Going Places in deze voorziening, want wat zitten er prachtige papiertjes in!
*en de mensen die mij kennen, weten dat ik erg veel van papiertjes houd!* :-)

De achtergrond op Sahara Sand cardstock heb ik gemaakt m.b.v. de embossingfolder "World Traveler", Even wat inkt erop en voila.... je hebt een mooie achtergrond te pakken.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.
"En waar heb je het vliegtuig dan vandaan?" hoor ik jullie al denken. Wel, dat is een stempel die in de set "The Sky is The Limit" zit.
Deze kun je GRATIS krijgen bij aanschaf van EUR 60,- aan producten.

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.... wees snel, want deze set is helaas nog maar leverbaar tot en met 15 februari!! Daarna zal deze niet meer verkrijgbaar zijn.
Dus mocht je nog wat willen bestellen, geef een gil, of stuur een mailtje naar stempelkeuken@gmail.com

Op vrijdag 19 februari geef ik een workshop met deze stempelset "Going Global".
Je maakt dan 4 kaartjes met deze geweldige stempelset. Voor meer informatie verwijs ik jou naar het kopje "Workshops" voor meer informatie.


Welnu....hier dan het kaartje van vandaag :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com de Stempelkeuken Angélique Nederpel Going Global, 2" Circle Punch, 2 1/2" Circle Punch, The Sky Is The Limit, Lost Lagoon, Sahara Sand, Basic Black, Going Places DSP, World Traveler




http://stempelkeuken.blogspot.com de Stempelkeuken Angélique Nederpel Going Global, 2" Circle Punch, 2 1/2" Circle Punch, The Sky Is The Limit, Lost Lagoon, Sahara Sand, Basic Black, Going Places DSP, World Traveler



Challenges:
- Mojo Monday #433

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten