woensdag 3 februari 2016

Stampin' Up! Going Global - Dag 3: Project Life

Eén van de dingen die ik geweldig vind aan Stampin' Up! is dat wij als demo's ook kunnen aangeven wat wij graag in catalogi zouden willen zien.
Aangezien Project Life een aantal jaar geleden in opmars kwam, was het al snel duidelijk dat deze materialen ook in het assortiment van SU! zouden moeten komen. Gelukkig is dit het geval!

Diverse stempelsets, albums, albumvullingen, maar natuurlijk ook geweldige papiertjes en bijpassende materialen. Heerlijk om deze te kunnen combineren met foto's!

Vandaag heb ik voor jullie een gedeelte uit één van mijn Project Life albums. Het is uit één van mijn thema-albums, namelijk het album van mijn vakantie met mijn vader naar Londen. Wat een prachtige dagen hebben wij daar beleefd *uitgezonderd het feit dat de metro's die dagen niet reden en alles lopend, ofwel per bus afgelegd diende te worden....goed voor de calorieën*
Ik heb er een geheel Project Life-album van gemaakt en het is geweldig om daar weer doorheen te bladeren en herinneringen aan deze dagen op te halen.

Ik vond de stempelset "Going Global" ideaal om met één van de foto's te combineren, want mijn vader is gewoon de beste vader van de hele wereld :-)

En wil je de Weekly Deals zien? Scroll dan even naar beneden. Aanstaande vrijdag doe ik een verzamelbestelling.
Je kunt je ook nog tot en met vrijdag opgeven voor de workshop "Stempelset in de Hoofdrol: Going Global".
Meer info hierover onder het kopje "Workshops".

Dus hierbij mijn layout, weer eens wat anders dan een kaartje ;-)
*wegens privacy heb ik de foto bewerkt*



De kaartjes
Ik heb ditmaal gestempeld op het design papier. Het geeft weer een heel ander effect dan wanneer ik dit niet zou hebben gedaan.
Een stukje design papier geponst met de Washi Label Pons en een ster erop en voila....het eerste kaartje is klaar.

http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Basic Black, Going Global, Going Places DSP, Large Numbers Framelits, Lost Lagoon, Project Life, Washi Label Punch, Whisper White



http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Basic Black, Going Global, Going Places DSP, Large Numbers Framelits, Lost Lagoon, Project Life, Washi Label Punch, Whisper White




http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Basic Black, Going Global, Going Places DSP, Large Numbers Framelits, Lost Lagoon, Project Life, Washi Label Punch, Whisper White

http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Basic Black, Going Global, Going Places DSP, Large Numbers Framelits, Lost Lagoon, Project Life, Washi Label Punch, Whisper White



Built for Free Using: My Stampin Blog






Geen opmerkingen:

Een reactie posten