donderdag 4 februari 2016

Stampin' Up! Going Global - Dag 4: Kaartje

Hi!

Vandaag alweer dag nummer 4 van het reisje rondom de Stampin' Up! wereld.
We zijn vandaag aangekomen bij "CASE een kaartje", ofwel maak een kaartje na. Ik had daar gewoon zin in! :-)
Dat was niet zo moeilijk, want had afgelopen november in Brussel al een voorproefje van deze geweldige set en mocht er toen ook al mee werken.
Het kaartje wat ik daar heb gemaakt, heb ik als inspiratie gebruikt voor het kaartje van vandaag.
Hoewel dat Brusselse kaartje nogal mannelijk was, vond ik het leuk om het de hele andere kant op de gooien: de vrouwelijke.


 Een detailfoto van het kaartje:


http://stempelkeuken.blogspot.com Stampin' Up! Going Global Angélique Nederpel  Blushing Bride, Going Global, Love Blossoms DSP, Piercing Tool, Rhinestone Basic, Rose Red, Wink Of Stella, World Traveler, 2" Circle Punch



En dan uiteraard ook het gehele kaartje:

http://stempelkeuken.blogspot.com Stampin' Up! Going Global Angélique Nederpel  Blushing Bride, Going Global, Love Blossoms DSP, Piercing Tool, Rhinestone Basic, Rose Red, Wink Of Stella, World Traveler, 2" Circle Punch



Dus heb ik het prachtige Rose Red en Blushing Bride als basis gebruikt in combinatie met het Love Blossoms DSP.

Ik vond het een heerlijk kaartje om aan te werken. Vind het ook wel wat voor moederdag, wat vind jij?? Laat het gerust weten!

Enneh...vergeet je niet op te geven voor de workshop van vrijdag 19 februari.
Je gaat dan aan de slag met deze geweldige set!
De prijs is EUR 27,50 en je ontvangt daarbij jouw eigen stempelset (clear, wil je de houten versie, dan betaal je EUR 37,50)

Je kunt je nog opgeven tot en met morgen! Dus reageer snel.
De kaartjes die ik deze dagen laat zien, zul je dan in het echt kunnen bewonderen, maar we zullen andere kaartjes maken. Het blijft dus nog een beetje een verrassing ;-)
Geef je op via stempelkeuken@gmail.com
Ik hoop je te mogen begroeten tijdens deze reis rondom de Stampin' Up! wereld.


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten