zaterdag 26 maart 2016

de Stempelkeuken op het ArtSpecially Event

Aloha!

Zo voelt het in ieder geval wel, want de zon schijnt hier heerlijk!
Ook niet zo verwonderlijk, want op het moment schijnt de zon hier al een tijdje op Stampin' Up! gebied :-)

Eén van de leuke dingen is dat ik een leuke make-n-take op het ArtSpecially Event te Nijkerk mag geven!
Kom jij ook gezellig??
Stampin' Up! heeft daar een workshopplein en ik zit er op zaterdag 9 april om jou een leuk projectje te laten maken.
Ik heb er zin in! Alle voorbereidingen zijn al in volle gang.




Tevens kan ik voor jou jouw bestelling meenemen. Dit geldt voor Nederlanders alsook mensen die uit België komen! *hoera, hoera, hoera!*
Dit scheelt jou uiteraard weer verzendkosten!
Je kunt jouw bestelling doorgeven via stempelkeuken@gmail.com
Onder alle bestellers verloot ik o.a. de stempelset "Birthday Blooms", een prachtige set als je het mij vraagt. Daarom zul je op 9 april hiermee aan de slag gaan :-)





En om het helemaal leuk te maken....
Tot en met 31 maart is het nog Sale-a-Bration. Bij iedere EUR 60,- die je bestelt, ontvang je een gratis Sale-a-Brationproduct. Een stempelset, of glittertape of designer series paper....you name it... Het is er allemaal! Geef dus snel jouw bestelling door.

En kun je helaas niet op 9 april naar het ArtSpecially Event komen? Op 10 april loop ik "in het wild" rond, want deze beurs bezoek ik toch wel ieder jaar. Een heerlijkheid en geniet er dan ook iedere keer weer van! Misschien dat ik jou dan zie.

Ik hoop jou in ieder geval op zaterdag 9 april te mogen begroeten! Tot dan! :-)


Groetjes, 
Angélique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten