dinsdag 8 maart 2016

Stampin' Up! Friends & Flowers: Kaartje 2

Goedemorgen!

Vandaag een kaartje met de "Friends & Flowers"-stempelset wat ik gedeeltelijk uit de Lente/Zomercatalogus heb nagemaakt.
Er staan zoveel ideeën in de catalogus en daarom noem ik het ook vaak een ideeënboek. Er is zoveel inspiratie in te vinden, zo ook dit kaartje :-)
Het originele kaartje staat op bladzijde 46.

Ik hoop dat jullie deze ook kunnen waarderen :-)

En kijk ook even naar de tekst. Dit is namelijk een Nederlandse tekst, want Stampin' Up! heeft ook een aantal NL tekststempels in het assortiment, waaronder de set "Sentimenten".

Ik wens je nog een fijne dag en graag tot morgen! Dan heb ik weer iets wat je kunt gebruiken voor jouw Project Life/scrapalbum. Tot dan!

En mocht je nog iets willen bestellen?? Tot en met 31 maart is het nog Sale-a-Bration. Bij iedere EUR 60,- mag je een leuk cadeau uitkiezen; stempelset, papier of bijv. glitterwashi. Stuur een mail naar stempelkeuken@gmail.com voor meer info.


http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Friends & Flowers, Festive Flower Builder Punch, Have a Cuppa DSP, Sentimenten, 1 1/4" Circle Punch, Stampin' Dimensionals, Whisper White Thick Cardstock




http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Friends & Flowers, Festive Flower Builder Punch, Have a Cuppa DSP, Sentimenten, 1 1/4" Circle Punch, Stampin' Dimensionals, Whisper White Thick Cardstock

Geen opmerkingen:

Een reactie posten