dinsdag 22 maart 2016

Stampin' Up! Sprinkles of Life: kaartje 2

Hi en goedemorgen (of ander dagdeel als het geen ochtend meer is ;-) )

Vandaag het tweede kaartje in de week van "Sprinkles of Life".
Ditmaal heb ik een 4x4 (10x10 cm) kaartje gemaakt. Klein maar fijn!

Het kaartje was snel klaar, maar dat kan ook niet anders met deze vrolijke set. Wat heerlijk om hiermee te kunnen werken!
En het mooie is dat van iedere verkochte set er EUR 2,25 naar het Ronald McDonald fonds gaat, waardoor er weer nieuwe huizen gemaakt kunnen worden. Uit ervaring weet ik dat dit zeer belangrijk is voor ouders om dicht bij hun kind te kunnen zijn tijdens zo'n moeilijke periode in het ziekenhuis.

Hierbij mijn kaartje, maar vergeet zeker niet om nog verder te scrollen, want heb vandaag een filmpje voor jullie :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Sprinkles of Life, Melon Mambo, Cucumber Crush, Archival Basic Gray, blenderpen, Wink Of Stella




Op vrijdag 1 april houd ik de workshop "Sprinkles of Life" bij mij thuis in Den Haag.
Je maakt dan een aantal kaartjes en een bijpassend doosje.
Geef je snel op, want plaatsen zijn beperkt! Opgeven voor woensdag 23 maart i.v.m. bestellen van de materialen.

Tijd: 19.30-22.00
Prijs: Er zijn 3 opties:
EUR 15,- Dit is exclusief de stempelset, maar inclusief materialen, hapje/drankje
  1. EUR 30,- Dit is inclusief gebruik materialen, hapje/drankje én jouw eigen "Sprinkles of Life" stempelset t.w.v. EUR 25,-
  2. EUR 69,- Schaf de volgende producten (t.w.v. EUR 69,-) aan en je ontvangt de workshop GRATIS!! 
Sprinkles of Life stempelset t.w.v. EUR 25,-, Tree Builder Punch t.w.v. EUR 22,-, Schoolhouse DSP t.w.v. EUR 13,50, Schoolhouse Cardstock t.w.v. EUR 8,50 én een GRATIS product uit de Sale-a-Brationcatalogus ("Honeycomb Happiness" ter suggestie) 


En dan ook het filmpje waarin ik laat zien hoe ik het kaartje van vandaag heb gemaakt :-)
Bedankt voor het kijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten