maandag 16 mei 2016

Sneak peak Week: In Colors 2016-2018 Sweet Sugarplum

Whoopwhoop!

Vanaf vandaag zien jullie tot en met 31 mei iedere dag een sneak peak uit de nieuwe catalogus die per 1 juni ingaat.
Wat is het leuk om met deze materialen te werken en krijg er spontaan altijd veel ideeën door. Echter... ik zou zo graag ook wat meer tijd hebben, zodat al deze ideeën uitgewerkt kunnen worden :-)

Anyways... vandaag de kick-off met de nieuwe InColor kleur: Sweet Sugarplum.
Eerlijk is eerlijk, een prachtige kleur, maar wist even niet zo snel wat ik ermee kon maken, maar door wat kleuren inkt bij elkaar te leggen, vond ik dit toch wel een hele gave kleur in combinatie met Blushing Bride :-)

En ik heb gewoon een kaartje van mijzelf nagemaakt. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, nietwaar ;-)
Op de bloemen heb ik de Wink of Stella Clear gebruikt. Je krijgt op deze manier een subtiele glinstering op jouw project. Precies goed :-)



http://stempelkeuken.blogspot.com OnStage April 2016 Display Stamper de Stempelkeuken Birthday blooms, Sweet Sugarplum, Blushing Bride, Archival Basic Gray, Archival Basic Black, Wink of Stella Piercing Mat, Piercing Tool, Updated Essentials Paper piecing,


http://stempelkeuken.blogspot.com OnStage April 2016 Display Stamper de Stempelkeuken Birthday blooms, Sweet Sugarplum, Blushing Bride, Archival Basic Gray, Archival Basic Black, Wink of Stella Piercing Mat, Piercing Tool, Updated Essentials Paper piecing,


Voordat ik het vergeet... vanavond loopt mijn actie af :-)



En nog een kaartje. Ditmaal nagemaakt van een kaartje uit de "Watercolor Wishes Card Kit". Toch handig?? En wat vinden jullie.... is het ook te combineren met Basic Black/zwart? Ik vind van wel. Net een klassiek tintje wat het geeft.

http://stempelkeuken.blogspot.com OnStage April 2016 Display Stamper De Stempelkeuken Watercolor Wishes Card Kit, Sweet Sugarplum, Archival Basic Black, Rhinestone Basic Jewels


En ook de tekst komt uit de "Watercolor Wishes Card Kit". 
Een geweldige kit waarmee je 20 kaartjes kunt maken, maar de stempels kun je gewoon blijven gebruiken. Ik zeg: ideaal! :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com OnStage April 2016 Display Stamper De Stempelkeuken Watercolor Wishes Card Kit, Sweet Sugarplum, Archival Basic Black, Rhinestone Basic Jewels



Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten