dinsdag 17 mei 2016

Sneak peak Week: In Colors 2016-2018 Peekaboo Peach

Goedemorgen!

Vandaag twee kaartjes gemaakt met "Peekaboo Peach". Eén van de vijf nieuwe InColors.
Deze kaarten had ik gemaakt voor de Display borden voor OnStage in Amsterdam afgelopen april.
Ik heb nog 2 kaarten met Peekaboo Peach voor de Display borden gemaakt, maar die laat ik tijdens mijn KEKEHP-party zien op 1 en 4 juni :-)
Kom je dan ook gezellig??

Kijk op mijn facebookpagina voor meer informatie hierover.

Terug naar de kaarten...hier zijn er weer een paar....

Enneh....let goed op het eerste kaartje ;-)


http://stempelkeuken.blogspot.com OnStage April 2016 Display Stamper de Stempelkeuken Swirly Bird, Swirly Bird bundle, Balloon Celebration, Peekaboo Peach, Emerald Envy, Soft Sky, Wink of Stella




http://stempelkeuken.blogspot.com OnStage April 2016 Display Stamper de Stempelkeuken Swirly Bird, Swirly Bird bundle, Balloon Celebration, Peekaboo Peach, Emerald Envy, Soft Sky, Wink of Stella



En.... heb je goed opgelet?? Dan is het jou vast wel opgevallen dat dit kaartje is gemaakt met NIEUWE stempels! Yahoo!
Ik had namelijk ook een geweldige stempelset in mijn pakket ontvangen, Swirly Bird, en kan je zeggen dat ik het écht een ontzettend gave set vind. Zoveel mogelijkheden!
En de bijbehorende stanzen maken het alleen maar leuker! :-)


Op naar het volgende kaartje.
Gemaakt met de stempelset "Party with Cake" die vanuit de lente/zomercatalogus over zal gaan naar de jaarlijkse catalogus. Helemaal top, want de stanzen zijn zooooooooooo gaaf!!
Ook heb ik wat nieuw InColors Designer Series Paper gebruikt.

Wist je dat ik een InColorsclub ga openen?? Nee?? Neem dan snel hier (klik!) een kijkje voor meer info!


http://stempelkeuken.blogspot.com OnStage April 2016 Display Stamper de Stempelkeuken  Swirly Bird, Swirly Bird bundle, Party with Cake, Peekaboo Peach, Emerald Envy, Wink Of Stella, Silver Glimmer Paper


En vind het glitter papier er echt wel goed bijpassen. Wat vind jij??

http://stempelkeuken.blogspot.com OnStage April 2016 Display Stamper de Stempelkeuken Swirly Bird, Swirly Bird bundle, Party with Cake, Peekaboo Peach, Emerald Envy, Wink Of Stella, Silver Glimmer Paper


Bedankt weer voor het langskomen!
Laat gerust een reactie achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten