woensdag 1 juni 2016

Catalogus 2016-2017 is LIVE en geweldige ACTIE

Yahoo!!

Eindelijk mag de nieuwe catalogus online gedeeld worden en wat heeft iedereen er naar uitgekeken.
Wat was het geweldig om mails te ontvangen dat men niet langer meer kon wachten. Helaas...de catalogus mocht nog niet online gedeeld worden, tot nu toe, dus hierbij de link.

En scroll nog even verder naar beneden, want heb nog een leuke actie wanneer je het productpakket aanschaft of een gezellige party geeft in juni.

Ik wens je alvast veel plezier met het uitzoeken van de producten! En kijk vooral naar bladzijde 49, want daar staat tocht iets heel leuks! Een nieuwe Nederlandse stempelset *whoop whoop!!*
Ik heb de vertalingen hier, dus mocht je deze willen bekijken, stuur dan een mailtje, dan stuur ik het bestand door :-)

Vanavond doe ik er een EXTRA bestelling uit.
Geef jouw bestelling door voor 18.00 en ik maak het voor jou in orde.

Vanaf EUR 75,- GRATIS verzending en je maakt bij een bestelling vanaf EUR 50,- kans op een set InColors Stampin' Write Markers t.w.v. EUR 18,-

Let op: Deze aanbiedingen zijn alleen geldig als je vandaag bestelt!





En dan nog een leuke actie voor wanneer je in juni een gezellige party of workshop boekt (of wanneer je aan een bepaald bedrag aan productenverkoop zit door bijv. met vriendinnen te bestellen).



Heb je een verkoop van EUR 350,- of meer, dan ontvang je standaard al Stampin' Rewards van 10% (vanaf EUR 375,- is dit al meer!) en je ontvangt nu bij een verkoop van EUR 350,- of meer EUR 35,- EXTRA rewards die je kunt gebruiken om materiaal aan te schaffen, maar je kunt dit ook inzetten om jouw productpakket van EUR 129,- aan te schaffen.


Zo ontvang je bij een party van EUR 350,-:

  • EUR 35,- in Stampin' Rewards
  • EUR 35,- EXTRA rewards
Dat is EUR 70,- die je kunt gebruiken voor jouw productpakket, waardoor je geen EUR 129,- betaalt, maar EUR 59,-! En je mag dan ook nog eens voor EUR 175,- aan materiaal uitkiezen én als extra nog eens 2 stempelsets.




Want dat is nóg een actie van Stampin' Up!
Als je nu instapt/het productpakket aanschaft, ontvang je ook nog eens 2 extra stempelsets naar keuze!

Ik verwelkom jou graag in mijn gezellige team, de Stempelkeuken Crew. Een enthousiast team!


Je kunt je hier direct inschrijven.



Ik wens jou ontzettend veel plezier toe met de nieuwe catalogus en..... schrijf je je voor 10 juni in als teamlid, dan ben je van harte welkom op mijn teamdag op zondag 12 juni :-)
Ik hoop jou dan te mogen begroeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten