dinsdag 25 oktober 2016

Stampin' Up! Build a Birthday Day 2

Hi!

Zoals gisteren beloofd, vandaag een kaartje met wat bling :-)
Je hebt niet zo heel veel nodig om dit kaartje te maken, vooral basis cardstock (Whisper White A4 Thick) en een tweetal inkten. Ik heb ditmaal gewerkt met twee van mijn favoriete "felle" kleuren: Melon Mambo en Bermuda Bay.
Ik weet nog wel dat dit InColor kleuren waren jaaaaaaaaaaaaren geleden toen ik SU! in Amerika kocht ;-)

Ohhh... zie je dat bloemetje....schattig, nietwaar?? Deze komt uit de Tree Builder Punch!

Dit is echt zo'n veelzijdige pons! Ben er helemaal weg van! En door bloemetje het te ponsen uit het Silver Glimmer papier, krijgt jouw kaartje net dat extraatje.



#BuildaBirthday #WhisperwhiteThick #Cardstock #MelonMambo #BermudaBay #Birthday #SilverGlimmerPaper #TreeBuilderPunch #Stempelkeuken voor al uw Stampin' Up! producten. Mail naar stempelkeuken@gmail.com



Zo zie je maar....zoveel heb je eigenlijk niet nodig om er wat leuks van te maken.


Morgen heb ik weer een heel ander type kaartje, maar zooooooooo gaaf om te maken, dus kom je dan ook gezellig?

En neem vooral een kijkje bij mijn workshopagenda via http://stempelkeuken.stampinup.net/events voor meer informatie. 








  Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten