donderdag 13 oktober 2016

Stampin' Up! Halloween Week Dag 4

Goedemorgen!

Vandaag een kaartje wat een aantal van mijn klantjes hebben mogen ontvangen afgelopen dagen bij hun bestellingen.
Vind dat altijd het leukste om te doen... dan komt er een grote doos vanuit Stampin' Up! met de verzamelbestelling aan, dan alles uitpakken en verdelen over iedereen. Altijd een waar feestje om te mogen doen!

Uiteraard is het kaartje in Halloween-sfeer gemaakt :-)









Het zijn overigens "kleine" kaartjes geworden.
Je maakt een reguliere dubbele kaart en die snijd je door de helft. Precies goed! En hoe simpel kan het zijn, want deze kaartjes zijn geboren "uit noodzaak". Ik had verkeerd gestempeld op een kaartje en heb hierdoor de helft afgesneden en de andere helft nog gebruikt. Ideaal!


Product List



Bedankt voor het langskomen. Graag hoor ik van je of je het leuke kaartjes vindt.
Volgende week vrijdag, 21 oktober, organiseer ik een Halloweenworkshop en er is nog plaats, dus geef je snel op via stempelkeuken@gmail.com


Kom je morgen ook gezellig langs? Dan heb ik iets heeeeeeel anders om jullie te laten zien :-) Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten