woensdag 26 oktober 2016

Stampin' Up! Star of Light Paars en Zilver

Goedemorgen!

Vandaag sluiten we de dag af met een kaartje wat ik heb gemaakt in het paars en zilver; de kleuren die deze maand centraal staan bij het Kleurenkaarten Team.
Toen ik deze kleuren zag, wist ik direct welke set ik zou gaan gebruiken: Star of Light uit de herfst/wintercatalogus (blz.9).

Het kaartje kwam ik op Pinterest nodig met een andere kleur en vond 'm zo gaaf, dus heb deze in een andere kleur ge-"CASE"d, ofwel.... gekopieerd en er zelf een draai aan gegeven.
De "Star of Light"-bundel is één van mijn favoriete sets uit de herfst/wintercatalogus. Zeer fijn gedetailleerde stempels mét bijpassende stanzen....ideaal!
En kijk eens hoe gedetailleerd deze stans is die ik heb gebruikt, dat ziet er toch prachtig uit!

De kleuren die ik heb gebruikt zijn Rich Razzleberry, Whisper White en Zilver voor de ster...Geweldig!! :-)




#Stempelkeuken #StarofLightBundel #StarofLight #RichRazzleberry #BigShot #SilverGlimmerPaper #Christmas#2016 #Christmas #handmade #diy #christmascard http://stempelkeuken.blogspot.com


#Stempelkeuken #StarofLightBundel #StarofLight #RichRazzleberry #BigShot #SilverGlimmerPaper #Christmas#2016 #Christmas #handmade #diy #christmascard http://stempelkeuken.blogspot.com










De onderstaande producten heb ik gebruikt om deze kaart te maken. Indien je deze wilt bestellen, kun je hierop klikken. Je komt dan in mijn webwinkel terecht (alleen creditcardbetaling).
Indien je wilt dat ik jouw bestelling doe (omdat je bijv. geen creditcard hebt), stuur dan een mail naar stempelkeuken@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling!

Morgenochtend weer een nieuwe blogpost. Ditmaal met een geweldige aankondiging erin!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten