zaterdag 5 november 2016

Stampin' Up! OnStage Local November 2016

Goedemorgen!

Wanneer jullie dit lezen, zit ik waarschijnlijk te bladeren in een nieuwe catalogus die begin 2017 uit zal komen, want vandaag is het tijd voor OnStage....hét Stampin' Up! feestje waar wij als demo's de nieuwste producten etc. te zien zullen krijgen. Ik heb er ontzettend veel zin in!


Uiteraard wordt er ook "geswapt", ofwel geruild.

Ik heb zo'n 55 (dezelfde) kaartjes gemaakt en die ruil ik dan met anderen, zodat ik evenveel kaartjes terug krijg, maar dan met verschillende ideeën erop. Love it!




Dit is mijn "swapkaartje" geworden.

En hoewel ik er 55 gemaakt heb, zal ik er maar 50 meenemen naar Amsterdam, aangezien ik nog een 5-tal kaartjes heb verstuurd naar mijn teamgenootjes die er helaas niet bij kunnen zijn. Hopelijk volgende keer, in april 2017, wel.


Het kaartje heb ik gemaakt met de hostess-set "Pun Intended", een geweldig leuke set met verschillende teksten en plaatjes.


Ik ben nu al een aantal keer bij OnStage geweest en het is een waar feestje, dus mocht je er ook bij willen zijn...laat het gerust weten, want dan geef ik meer info.


Tot slot mijn kaartje :-)


Ik wens jou een hele mooie, fijne dag toe!







Gebruikte materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten