dinsdag 6 februari 2018

{projectweek} Case the Catalogues - 2



Hi!
Op de valreep van dinsdag nog een kaartje :-)
Ditmaal in Valentijnsthema, want dat zit er volgende week ook weer aan te komen!

Vandaag heb ik het kaartje ge-CASEd vanuit de jaarlijkse catalogus, bladzijde 43 heb ik ditmaal genomen. Door andere kleuren te nemen, een andere stempelset te gebruiken en nog wat dingen heb ik vervangen door andere producten.
Zo krijgt een kaartje direct een andere uitstraling, vind je niet?!


Het origineel van bladzijde 43



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #hearthappiness #blushingbride #wedding #trouwen #loveyou #ikhouvanjou #houvanjou #caseing #crafting #basteln #knutselen #inkt #stamping #cardmaking #valentijnskaart #valentijnsdag #valentijn #valentine #kaartenmaken #techniek #denhaag #thehague #westland #rotterdam #leiden #gouda #creatief #creative #kreativ #stempelen #happy



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #hearthappiness #blushingbride #wedding #trouwen #loveyou #ikhouvanjou #houvanjou #caseing #crafting #basteln #knutselen #inkt #stamping #cardmaking #valentijnskaart #valentijnsdag #valentijn #valentine #kaartenmaken #techniek #denhaag #thehague #westland #rotterdam #leiden #gouda #creatief #creative #kreativ #stempelen #happy





Wat overigens ook leuk is.... PostNL verstuurt, net als voorgaande jaren, jouw Valentijnspost weer gratis door Nederland. Doe je ook gezellig mee?
Ik verstuur in ieder geval weer wat post, want het is en blijft toch leuk om echte post te ontvangen, nietwaar.
Dus...doe gezellig mee en wil je mij verblijden met jouw kaartje?? Weet dat deze van harte welkom is ;-)


Morgen ben ik weer terug met een kaartje uit één van de nu lopende catalogi.



Gebruikte materialen.
Door op het plaatje te klikken kom je in mijn webshop. Je kunt dan direct de producten bestellen.
Let op: Voor de webshop heb je een creditcard nodig. Heb je deze niet? Stuur dan jouw bestelling (naam van het artikel, artikelnummer en prijs) naar stempelkeuken@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling. 
Bij een minimale besteding van EUR 60,- (tm 31-3-2018) mag je ook nog producten uitkiezen uit de Sale-a-Brationfolder. Meer info hierover kun je hier vinden. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten