zaterdag 7 april 2018

OnStage 2018! 30 jaar Stampin'Up!

Hi!

Een speciale blog post vandaag.

Vandaag zit ik in Utrecht voor het halfjaarlijkse evenement van Stampin'Up... OnStage!

Ditmaal een bijzondere, want Stampin'Up! bestaat 30 jaar!
Het wordt een feestje! Dat kan bijna niet anders.

Tijdens OnStage "swappen"  wij ook.
Je maakt bijv. 30 kaartjes en je ruilt deze met 30 andere personen en hebt dan 30 andere leuke projecten!
Ideaal en zo leuk om te zien!

Ik heb kleine traktaties gemaakt en morgen staat hier om 13.00 een post hoe deze zijn gemaakt.Dan kunnen jullie deze ook maken!
Ik vond ze superleuk om te maken!


Ik heb ze gemaakt met o.a.  de stempelset "in de bloemetjes zetten".
Een zeer favoriete en betekenisvolle set voor mij.

Afgelopen november had ik namelijk een presentatie te verzorgen met deze geweldige set.
En het was fantastisch om te mogen doen. 


En hierbij alvast een kleine onthulling. Morgen meer vanaf 13.00. Zie ik jou dan ook?

1 opmerking:

  1. Hoi, bedankt voor je leuke swap , en grappig dat wij dezelfde inhoud hadden, een mini tictac. Mooi met dat wood papier

    BeantwoordenVerwijderen