maandag 2 januari 2017

Sneak Peek Dag 5: Special Reason

Hi!

Het is inmiddels alweer net 2 januari wanneer ik deze post schrijft. Hopelijk ben je de nieuwjaarsnacht goed doorgekomen en wens ik jou het allerbeste voor 2017 toe.

Vandaag een kaartje wat ik eigenlijk zonder reden heb gemaakt, maar gewoon even een snel kaartje nodig had voor iemand.
De tekst zegt het al "There's no special reason for this card".

Ik heb thick Whisper White als basiskaart gebruikt. Daar bovenop nog een stuk Whisper White en daar heb ik de bloem uitgestanst.
Op het thick Whisper White heb ik een stukje Blushing Bride geplakt en met dimensionals heb ik het reguliere Whisper White geplakt, zodat dit wat hoger ligt.
Wat sequins erop in Blushing Bride en voila...het kaartje is alweer klaar :-)





En nog maar 2 dagen wachten en ik kan eindelijk de link hier online zetten van de nieuwe catalogi.
Mensen die mijn nieuwsbrief ontvangen, hebben wat meer informatie gekregen.

Op woensdag 4 januari houd ik van 19.30-21.30 een Sale-a-Brationfeestje. Kom je ook gezellig??
Kosten zijn EUR 3,-
Je maakt dan 2 projecten en je krijgt uiteraard de nieuwe catalogi.
Op zaterdag 7 januari van 14.00-16.00 doe ik het nog eens dunnetjes over. Ik hoop je op één van deze twee dagen te zien.

Laat het wel even weten dat je wilt komen, want er is plaats voor 6 personen. Dus geef je snel op via stempelkeuken@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten