zondag 24 september 2017

Quilt Builder Framelits - Week #2



Op de valreep van deze week nog 2 kaartjes die ik heb gemaakt met de Quilt Builder Framelits.
Wat een geweldige dies zijn dit!
Je hoeft de stempels dus helemaal niet in jouw bezit te hebben om deze framelits te gebruiken, maar indien je deze direct bij de framelits koopt, krijg je wel 10% korting ;-)


Ditmaal heb ik ze gebruikt in combinatie met het Painted Autumn DSP...wat een prachtige herfstkleuren! En als er 1 jaargetijde is waar ik wel van houd, is het de herfst met zijn kleurenpracht. Je mag mij dan ook rustig wakker maken om een wandeltocht te maken door een bos met prachtige kleuren.
En mij wakker maken,.... dat wil wel wat zeggen ;-)

Ik vind de kaartjes erg leuk geworden... echt herfstig voelen deze voor mij aan en voor jou?? Laat het gerust weten.

Onder deze post staan uiteraard alle gebruikte materialen. Deze zijn via mij leverbaar. Klik op het plaatje om direct naar mijn webwinkel te gaan (betaling volgt per creditcard) of geef jouw bestelling via de mail/telefoon door en dan betaal je per bankoverschrijving. Net zo makkelijk ;-)

Op naar de kaartjes die "HERFST!!" schreeuwen :-)







En dan het tweede kaartje....
Ook hier heb ik de Pinewood Planks embossing folder gebruikt. Wat een geweldig product om mee te kunnen embossen! Het geeft direct meer textuur en hoort natuurlijk helemaal bij de herfst :-)






De combinatie van de kleuren, de houten look van de achtergrond en het houten blaadje met het linen thread maken dit toch wel een heel fijn kaartje. Ben er dan ook erg blij mee.

Bedankt weer voor het langskomen en graag tot de volgende keer! :-)


Hieronder de benodigde materialen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten