dinsdag 16 januari 2018

{projectweek} Sale-a-Bration 2018 - 2 International Blog Highlights





Hi!

Vandaag weer een kaartje wat ik heb gemaakt met een set uit de Sale-a-Brationfolder.

Tevens doe ik vandaag mee met de International Blog Highlightshop van Kylie Bertuccie, een Australische SU! demo.
Het thema is de Sale-a-Bration en lente/zomercatalogus. Mijn project komt dus mooi van pas.
Je kunt op mij stemmen en als ik in de Top10 terecht kom, mag ik nog een keertje meedoen :-)


Hi!

Today another card I made with a set from the Sale-a-Brationfolder.

I'm also participating in the International Blog Highlightshop of Kylie Bertucci, an Australian SU! demo.
The theme of the hop is "Sale-a-Bration and Spring/Summer catalogue". My project is just perfect for this hop :-)

You can vote for me and when I'm in the Top10, I can play with the Top10 hop.
You can vote here.



Stampin'Up! heeft de Nederlandse stempelsets ontdekt, dus hoe fijn is het dat er ook een set GRATIS te verkrijgen is gedurende de Sale-a-Bration.
Ik vind deze set echt helemaal leuk, want het lettertype van de kleine letters vind ik echt prachtig!

Stampin'Up! has discovered the Dutch stampsets, so it was really, really pleasant to discover there was also a FREE set in the Sale-a-Brationfolder.
I really love this set, specially the font of the small words. I love it!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koop je bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #bestewensen #snailmail #postcrossing #verjaardag #petalpassion #lemonlimetwist #hearts #framelits #bigshot #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #cards #berryburst #denhaag #thehague #westland #delft #glitter #glimmerpaper #glitters #saleabration #saleabration2018


Het kaartje heb ik gemaakt in combinatie met het Designer Series Paper en de stanzen uit de "Petal Passion"-suite. Deze Suite (bij elkaar passende producten) kun je vinden op bladzijde 22-24 in de lente-zomercatalogus.
Ik mocht er een presentatie mee houden op OnStage in november en het is nog steeds mijn favoriete Suite uit deze catalogus. Of ben ik misschien bevooroordeeld?? ;-)


De inspiratie om dit kaartje te maken, haalde ik uit de Sale-a-Brationfolder. Vond de opzet van het kaartje wat daarin staat er leuk en heb er een beetje mijn eigen draai aan gegeven.


I made the card in combination with the Designer Series Paper and the framelits from the "Petal Passion"-suite.
You can find this Suite (coordinating products) at pages 22-24 of the Spring-Summercatalogue.
I was privileged to give a presentation with this Suite during OnStage Local in Utrecht last November and it still is my favorite Suite from the catalogue. Or maybe I'm prejudiced :-)

I found inspiration to make this card in the Sale-a-Brationfolder.
Loved the layout of the card and made my own version of it.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koop je bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #bestewensen #snailmail #postcrossing #verjaardag #petalpassion #lemonlimetwist #hearts #framelits #bigshot #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #cards #berryburst #denhaag #thehague #westland #delft #glitter #glimmerpaper #glitters #saleabration #saleabration2018


Lemon Lime Twist stond niet echt bovenaan mijn lijstje om veel te gebruiken toen ik met deze kleur afgelopen april kennis maakte.
Maar in combinatie met o.a. Berry Burst en bijvoorbeeld Bermuda Bay...wowie!! Echt wel heel gaaf. Lekker fris!

Bedankt voor het langskomen.

Vergeet niet op mij te stemmen. Zou het supertof vinden als je dat op mij wilt doen :-)
Hierbij nogmaals de link: http://bit.ly/KyliesHighlightsJanuary2018VoteformeHere


Morgen heb ik weer een nieuw project op mijn blog. Ik hoop dat je dan ook langskomt. Thanks! :-)


Lemon Lime Twist wasn't on my #1 spot to use a lot when I met this color last April.
But in combination with Berry Burst or Bermuda Bay...wowie!
Love it! Very fresh!

Thank you so much for coming over and please don't forget to vote for me.
I'd really love it :-)

Here's the link: http://bit.ly/KyliesHighlightsJanuary2018VoteformeHere

There will be a new project on my blog tomorrow. Please come back later. Thanks! :-)




Gebruikte materialen.
Door op het plaatje te klikken kom je in mijn webshop. Je kunt dan direct de producten bestellen.
Let op: Voor de webshop heb je een creditcard nodig. Heb je deze niet? Stuur dan jouw bestelling (naam van het artikel, artikelnummer en prijs) naar stempelkeuken@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling. 
Bij een minimale besteding van EUR 60,- (tm 31-3-2018) mag je ook nog producten uitkiezen uit de Sale-a-Brationfolder. Meer info hierover kun je hier vinden. 



1 opmerking: